Morgonträning

…på ett 5,5 veckor efter förlossningen-sätt. Promenad och backträning! Upp och ned för en 400-metersbacke 4-5 gånger – tänk, jag tappade räkningen. Snabba steg, god muskelkontakt och mycket flås. Följt av Mammamage-appen såklart.
 
Som jag nämnde förut är backpromenader ett utmärkt sätt att köra intervaller och kondition om man av någon anledning inte kan springa. Lite jobbigare blir det när man har en vagn att putta framför sig. Men det räckte med selmis. Omkring 35 kilo som hela kalaset när storebror är med är lite väl jobbigt för mammakroppen.
 
Återhämtningsfika: Nespresso och Bounce Energy ball, mmmmums!
 
 
Och nu vaknar selmis. Dags för amning!
 

2 reaktioner på ”Morgonträning

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s