Superfredag

Morgonbesök på gymmet och första konditionen i vecka 36. 
 
När jag väntade Oliver kunde jag inte träna på samma sätt i den här veckan. Var på gymmet i vecka 36, efter flera veckors förkylningsvila, men hade svårt att gå på crosstrainer på grund av att huvudet ilade och hade så ont i höfterna. Undrar dock hur länge man ska träna. Vill inte riskera trötta ben när det väl är dags för the big marathon!? Två-tre veckor till? 
 
Idag: 30 min kondition. 20 min intervaller på crosstrainern: 1 min snabbt på 10 i motstånd, 1 min lätt på 2. Avslutningsvis 10 min på löpbandet, lunkjogg på 9 km/h. 
 
Dagens frukost: Supergröt Äpple & Kanel + ostmacka + kaffe.
 
Skön känsla med nytränade ben och sovande bebis i magen (dygnsrytmen bådar gott för förmiddagsnaps, eller vagnpromenader – beroende på hur nätterna blir). Supergröt, jobb och FREDAG! Vad ska ni hitta på?
 
 

3 reaktioner på ”Superfredag

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s