Lunch = styrka

Igår låg verkligen energin på 0. Kände mig så ruskigt sliten efter en helg med för lite sömn (preggot egentligen behöva sova 10 timmar/natt nu…). Måndag på det liksom. Idag var i alla fall energin lite högre och efter lunchen: på topp! 
 
Fick träningssällskap av kollega dessutom och på vägen tillbaka stannade vi på Juicefabriken för att plocka med lunchsallad. Fräscht eller fräscht!

 
Idag: axlar, armar
Crosstrainer 20 min,Hantellyft åt sidan: 3×10, Hantellyft framåt: 3×10, Shrugs: 3×10, Hantellyft till hakan: 3×10, Sittande rodd, Bicepscurls med hantlar: 3×12,kg, Tricepspress med rep 3×12
 
 

Återhämtning: Handskadad, currymayo, rödbetshummus, morot pch quinoa.

2 reaktioner på ”Lunch = styrka

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s